FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Tablica ogłoszeń
Autor Wiadomość
Jackass
Administrator



Dołączył: 08 Sty 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Konar

PostWysłany: Wto 16:12, 08 Sty 2008    Temat postu: Regulamin

Zasady dyskutowania na forum Gimnazjum nr. 1 w Świebodzinie:

Spotykamy się na forum, aby w miłej atmosferze porozmawiać na tematy związane z naszą Szkołą. Na inne tematy można porozmawiać ale jedynie w działach do tego przeznaczonych.

Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.


Z tego względu zabrania się:
• Obrażania uczestników forum
• Używania wyrazów uznawanych powszechnie za wulgarne
• Umieszczania zdjęć lub rysunków naruszających powszechne zasady dobrego smaku (m.in. pornografia)
• Nawoływania do waśni na jakiejkolwiek płaszczyźnie (czyli wszelkie obgadywanie, wyzywanie etc.)
• Rejestracji i funkcjonowania na forum pod więcej niż jednym pseudonimem;


Zakazuje się także:
• Umieszczania wiadomości niezgodnych z tematyką wątku
• Umieszczania tej samej informacji wielokrotnie,
• Cytowania innych fragmentów wypowiedzi niż te, do których się nawiązuje
• Umieszczania w temacie nowozakładanego wątku pytania, na które można odpowiedzieć "tak" lub "nie"
• Umieszczania przesadnie długich podpisów
• Umieszczania dużych grafik w podpisach


Pozostałe uwagi:
• Pamiętaj: Zanim dodasz nowy wątek przeszukaj forum i sprawdź, czy ktoś wcześniej nie zaczął już takiego tematu. Jeżeli tak jest, dopisz swoją wiadomość w istniejącym wątku.
• Przed utworzeniem nowego tematu przejrzyj istniejące fora i wybierz to do którego najbardziej pasuje.
• Zakładając nowy wątek postaraj się aby temat oddawał jego sens.
• Zanim wyślesz swoją wiadomość przeczytaj ją dokładnie: sprawdź, czy nie zawiera błędów, czy wnosi coś do dyskusji i czy jest na temat. (W ramach wyjaśnienia: wiadomości rodzaju "Zgadzam się", "Do kitu!", "Cooooool!" - nie wnoszą nic do dyskusji.) Jeżeli stwierdzisz, że wiadomość nie spełnia powyższych kryteriów - nie wysyłaj jej.
• Wiadomość powinna przekraczać 4 słowa
• Podziękowania (notki w stylu "Dzięki" itp.) powinny być zamieszczane we własnej notce z pytaniem (przycisk "Edytuj") lub przesyłane za pomocą PW.
• W ankietach mogą brać udział jedynie zarejestrowani użytkownicy forum.
• Uwagi o błędach ortograficznych poprawiają zwykle admin lub moderatorzy
• Emblematy użytkowników forum mają maksymalny wymiar 130 na 130 pikseli i wagę nie większą niż 15 KB. (Podpowiedź: aby uzyskać rozmiar pliku do 15 KB warto eksportować go w formacie GIF)
• Zdjęcia użytkowników forum mają maksymalny wymiar 800 na 600 pikseli i wagę nie większą niż 250 KB Wiadomości osób, które nie będą respektować regulaminu, będą usuwane z forum (najpierw usuwamy posty, potem użytkowników ) Wszelkie uwagi na temat regulaminu proszę kierować do administratora lub moderatorów korzystając z systemu prywatnych wiadomości.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Tablica ogłoszeń Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin